دسته‌ها

بهترین مکان برای سفر در بهار

 

یکی از بهترین مزیت های ایران چهار فصل بودنشه، یعنی هر زمان، قصد سفرداشته باشی، فرقی نمی کنه در چه فصلی یا چه ماهی، همیشه مقاصد جذابی برای گردشگری پیدا می کنی. اگر تجربه سفر در بهار، خصوصا اردیبهشت و خرداد ماه رو داشته باشی این حرف رو تایید می کنی که بهار رومیشه به عنوان بهترین و لذت بخش ترین فصل برای سفر معرفی کرد، درختان شکوفه دادن و آب و هوای دلپذیر قابل وصف نیست.
به جرات میشه بهار رو فصل اختصاصی سفر در دل طبیعت و بازیابی قوای از دست رفته برای شروع سالی پربار به‌شمار آورد. شرق، غرب، شمال و جنوب کشور در فصل بهار، جذابیت‌های فوق‌ العاده‌ای برای سفر دارن. اما یافتن بهترین شهر ایران برای سفر در بهار، نیازمند تجربه، آگاهی و ایرانگردیه.
تنها کافیه که نوبت به تعطیلات برسه، در اینصورت جاده‌های شمال کشور جولان می‌ندازن و دیگه جایی برای سوزن انداختن باقی نمی‌مونه. همونطور که می‌دونید، استان های گیلان و مازندران یکی از دیدنی‌ترین مناطق کشور ایران محسوب میشن و جاده‌های این شهرها همواره در حال جا به جا کردن رکورد سفرهای برون‌شهری هستن. یکی از راه‌های بسیار خوب برای اینکه هم از زیبایی طبیعت شمال لذت ببری و هم بدون ترافیک و اتلاف وقت به شهر مورد علاقه خودت برسی، اینه که با استفاده از قطار به اونجا سفر کنی. اما زیباترین روستاهای شمال که هنوز ناشناخته و خلوت موندن کدامند؟
با من همراه باشید تا با یکی ازروستاهای بکر و زیبای شمال کشور آشنا بشین و بهترین جای شمال برای مسافرت رو به شما معرفی کنم. روستایی که شما رودر طبیعت بکر و دست نخورده خود غرق می کنه وشما بهشت رودر زمین هم می تونید پیدا کنید.
اگر عاشق ماجراجویی هستید و دوست دارید با دوستانتون سه، چهار روزی در جایی ساکن بشید که کمی خلوت‌تر و آرام‌تر از مناطق پرازدحام شمال کشور باشه، من به شما تضمین می‌دم که بازدید از این روستای زیبا، می‌تونه بهترین تجربه شما از سفر به مناطق شمالی کشور عزیزمون باشه.
به سرزمین رویایی ابرها، ساسنگ زیبا خوش اومدین.
دشت های بسیار زیبا، کوههای بسیار بلند و سرسبز، چشمه سارهای بسیار خنک و آبشار چهارفصل ساسنگ این ییلاق را از ییلاقات دیگر متمایز می کنه.
بیدار شدن با صدای پرندگان، بوی نان تازه محلی، قدم زدن در هوای مه‌آلود صبحگاهی و تماشای زیبایی‌های بی‌نظیر این روستا، از جمله ویژگی‌های روستای ساسنگ است که پیشنهاد می‌کنم اونو از دست ندید. برای صبحانه، ناهار و شام واستراحت هم اقامتگاه فوق العاده تمیز و لاکچری اکولوژ ساسنگ رو می تونید انتخاب کنید و طعم بی‌نظیر غذاهای محلی رو در دل زیباترین روستای استان گلستان بچشید.
آیا از طرح سفر خلوت اقامتگاه اکولوژ ساسنگ چیزی به گوشتون خورده؟
تخفیف سه شب و چهار روز
تحویل اتاق جمعه ها ساعت 14 و تخلیه اتاق دوشنبه ها ساعت 12 ظهر
برای اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس گرفته یا توی واتساپ پیام بگذارید:
09128883268  و  09108280030
خانواده اکولوژ ساسنگ صمیمانه پذیرای شما عزیزان هستند.
به امید دیدار
http://instagram.com/sasangecolodge

http://reserve.sasang.ir/booking.php

https://www.iranhotelonline.com/

https://www.homsa.net/county-sasang

https://foursquare.com/v/sasang-ecolodge/5b129304a6031c002cf4e8c8

https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g19414423-d19409920-Reviews-Sasang_Ecolodge-Sasang_Golestan_Province.html

https://sasang.ir/%d9%82%d8%b5%d9%87-%d9%85%d9%86/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.