دسته‌ها

مجموعه خونه گلی

مجموعه خونه گلی یک خانۀ روستایی بازسازی شده شامل سه اتاق خواب، یک پذیرایی، آشپزخانه با یخچال اختصاصی و بالکن اختصاصی رو به جنگل است که در مجموعه اقامتگاه بوم گردی اکولوژ ساسنگ واقع شده است.

سرویس خواب در خونه گلی به صورت زمین خواب همراه با تشک های یک نفره و پتو بوده که جهت اقامت گروه های حداقل 6 نفر تا حداکثر 8 نفر مناسب است. منظره این مجموعه از طریق ایوان اختصاصی رو به جنگل زیبای ساسنگ بوده و این ویژگی منحصر به فرد خونه گلی در اقامتگاه ساسنگ است. همچنین امکان پذیرایی غذا و میان وعده در ایوان اختصاصی مجموعه خونه گلی برای مهمانان فراهم خواهد بود.

گرمایش این مجموعه با بخاری گازی و شومینه هیزمی تأمین شده و سیستم سرمایش نیز کولر گازی و پنکه زمینی می باشد.

شایان ذکر است سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام در به صورت اختصاصی اما در خارج از خانه قابل استفاده است و همچنین امکان پخت و پز در داخل آشپزخانه مجموعه میسر نیست.

همچون سایر اتاق های اکولوژ ساسنگ، اقامت در این اتاق نیز برای مهمانان به صورت اقامت هاف برد در نظر گرفته شده است. در رزرو به صورت هاف برد هزینه پرداختی برای هر نفر شامل سرو صبحانه (به صورت بوفه)، شام با غذاهای محلی (به صورت بوفه) و همچنین میان وعده شامل چای، دمنوش و میوه های فصل خواهد بود. شایان ذکر است چای و دمنوش به صورت سلف سرویس به طور دائم در تراس اکولوژ ساسنگ ارائه می شود.

گشت روزانه در جنگل و آبشارهای ساسنگ با راهنمایی لیدر محلی و پذیرایی با چای آتشی در محل آبشار از برنامه های روزانه مهمانان اکولوژ ساسنگ است.

شما می توانید تصاویر مربوط به خونه گلی در اقامتگاه بوم گردی اکولوژ ساسنگ را در ادامه ملاحظه بفرمایید و برای مشاهده قوانین و شرایط رزرو اینجا کلیک نمایید.

جهت رزرو آنلاین مجموعه خونه گلی بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.