دسته‌ها

آبتنی در ییلاق ساسنگ

 

     تصور روزهای گرم و سوزان تابستون تو شهرهای شلوغ و پر ترافیک سخته. ما در کشوری خشک و نیمه‌بیابانی زندگی می‌کنیم و با شروع فصل تابستون از گرمای هوا کلافه می‌شیم واین سوال برامون پررنگ می‌شه که تابستون کجا بریم خنک باشه و بشه تنی به آب زد؟
     تابستون فصل سفره و بیشترمون تصمیم می‌گیریم که در این فصل به مسافرت بریم و برای مدت کوتاهی از کار و زندگی روزمره دور شیم تا کمی استراحت کنیم و از طرف دیگه، دلمون می‌خواد آب و هوای مقصدمون خنک باشه تا گرمای کمتری روحس کنیم و حس کلافگی ناشی از هوای گرم سفرمون رو خراب نکنه.
     با وجود اینکه بسیاری ایران رویک کشور کاملا گرم و خشک می‌دونن، اما آنچه پشت رشته کوه های البرز و زاگرس پنهان شده، باعث می شه که این حرف نقض بشه. ایران شهرهای خنک و ییلاقی زیادی داره که بعضی از آن‌ها معروفن و بعضی‌های دیگه هنوز بکر و یا کمتر شناخته‌شدن.
      وقتی نام استان گلستان به زبان میاد، ناخوداگاه کوه های جنگلی به یاد میاد. در هر حال لذت آفتاب تابستان با تفریحات جنگل نوردی و آبتنی تو چشمه ها و آبشارهای زیبا بیشتر میشه و این تفریحات رودر اقامتگاه اکولوژ ساسنگ با مدیریت خانم احمدی تجربه کنید. ساسنگ یه سفر چهار فصله و هر فصلش قشنگیای خودش رو داره، سفر به ساسنگ زیبا در تابستون طرفدارای زیادی داره. بنابراین فقط کافیه تاریخ سفر رو برنامه ریزی کنید و با شماره رزرو اتاق تماس بگیرید و چمدان ها رو ببندید، کفش راحت فراموش نشه، بهترین خاطرات و عکس های عمرتون رو ثبت کنید.
     ساسنگ یکی از روستاهای ییلاق شهرستان مینودشته در استان گلستان.با سفر به اونجا می‌تونید در ارتفاعی بلند، مهمان ابر و آفتاب و جنگل باشید واز دیدن چشمه و آبشار زیبای ساسنگ لذت ببرید.
     یکبار مهمان اقامتگاه بی نظیر اکولوژ ساسنگ باشید دیگه پاتوق همیشگی و تفریح گروهیتون میشه. تمیزی اتاقاشون با هتل ها برابری میکنه.
به امید دیدار

http://instagram.com/sasangecolodge

http://reserve.sasang.ir/booking.php

https://www.iranhotelonline.com

https://foursquare.com/v/sasang-ecolodge/5b129304a6031c002cf4e8c8

https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g19414423-d19409920-Reviews-Sasang_Ecolodge-Sasang_Golestan_Province.html

https://sasang.ir/%d9%82%d8%b5%d9%87-%d9%85%d9%86/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *