دسته‌ها

گشت پیاده روی جنگل تا آبشار ساسنگ

گشت پیاده روی در جنگل ساسنگ تا آبشار ساسنگ یکی از پیشنهادهای اصلی اکولوژ ساسنگ به مهمانان خود است که به صورت رایگان وروزانه انجام می گیرد. با یک پیاده روی نیمه سنگین امکان بازدید از دو آبشار بکر و دائمی پرآب ساسنگ که در دل جنگل های هیرکانی قرار گرفته است فراهم می شود. این گردش با همراهی راهنمای محلی که آشنا با پوشش گیاهی و حیات وحش منطقه است انجام می گیرد و گردشگران را در طول مسیر با توضیحات لازم همراهی خواهد کرد

پذیرایی با چای آتشین که در کندک آماده می شود در محل آبشار و فضای بکر جنگل ویژه مهمانان اکولوژ ساسنگ برقرار خواهد بود.

ویژگی های مسیر پیاده روی

این برنامه در گروه های کوچک چندنفره تا کامل چندین نفره در تمام ایام سال و با امکانات کامل برگزار می شود مدت زمان رفت و برگشت تا آبشارها حدود 3 ساعت است و کل مسیر به صورت تپه نوردی و با شیب نیمه سنگین است لذا این برنامه مناسب افراد مسن و افراد با مشکلات ریوی،  قلبی و عروقی و درد کمر و پا مناسب نیست.

همچنین مهمانان می توانند در صورت تمایل با استفاده از اسب که توسط روستاییان محلی ساسنگ فراهم می شود مسیر را طی نمایند.

مسیری که از اکولوژ ساسنگ تا آبشار در دل جنگل ساسنگ طی می شود پوشیده از درختان پهن برگ نظیر انجیلی، افرا، توسکا، سپیدار و شمشاد است و انواع گل ها و میوه های خوراکی نظیر ولیک (بلوبری)، ازگیل و خرمالوی جنگلی در آن دیده می شود.

تلاش می کنیم که کمترین ردپایی از حضور ما در طبیعت باقی نماند و همچنین به منظور حفظ پاکیزگی مسیر آبشار از یاری گردشگران برای پاکسازی طبیعت از زباله استقبال خواهد شد.

جهت مشاهده مشخصات اتاق ها  و رزرو آنلاین اقامت در اکولوژ ساسنگ از طریق سامانه اختصاصی رزرواسیون اکولوژ ساسنگ اقدام و یا با شماره های موجود در بخش ارتباط با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.