دسته‌ها

سفر در فصل پاییز زیبا

 

پاییز یکی از زیباترین فصل‌های ساله. علاوه‌ بر این زیبایی، آب و هوایی داره که مورد پسند همه هست .به همین خاطر بیشتر این فصل رو برای سفر انتخاب می‌کنن تا نه با گرما کلافه بشن و نه از سرما مجبور باشن توی خونه بنشینن.

سفر تو پاییز و فصل شروع سرما می تونه بسیار هیجان انگیز باشه. به خاطر شروع مدارس، بسیاری از مناطق ایران در این فصل خلوته و مسافران زیادی ازاون بازدید نمی کنن. به همین دلیل می تونید در آرامش از جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف کشورمون لذت ببرین یا حتی به عکاسی از مناظر بپردازین.

سفر به شما این فرصت رو میده که از کارهای یکنواخت روزانه دور بشید. رویدادها و تجربیات جدید به بازآرایی مغز شما کمک می‌کنه و در نتیجه روحیه و اعتماد به نفس شما رو افزایش میده.

مارتا استوز دوستدار سفر و یکی از بنیانگذاران پاسپورت مموراندوم میگه: «فکر می‌کنم مردم به طور کلی نباید تمام دوران زندگی خود را در یک مکان بگذرانند. من شخصاً احساس به دام افتادن می‌کنم وقتی مجبورم مدت زمان زیادی را در یک مکان بمانم، بدون اینکه بتوانم واقعاً مسافرت و گشت و گذار کنم». این کارشناس سفر که به بیش از ده کشور جهان مسافرت کرده، اضافه میکنه: «زندگی من وقتی خارج از خانه به سر می‌برم بسیار رضایت‌بخش است. با سفر تجربه و بینش جدیدی را تجربه می‌کنم».

ویلسون اعتقاد داره که مسافرت اونو قطعاً خوشحال می‌کنه. ویلسون میگه: «حتی برنامه‌ریزی برای سفر اشتیاقی را در من بیدار می‌کند و باعث خوشحالی من می‌شود». مشخصه که ویلسون تنها کسی نیست که چنین احساسی داره. بر اساس مطالعه دانشگاه کرنل، برنامه‌ریزی برای یک سفر می‌تونه شادی شما روبه میزان قابل توجهی افزایش بده، حتی بیشتر از انتظار برای دستیابی به چیزی ملموس مثل خریدن ماشینی جدید.

گرینبرگ توصیه می‌کنه که به عنوان یک پزشک متخصص، مردم رو تشویق کنیم تا به جنبه‌های لذت‌بخش سفر و تعطیلات توجه کنن. برای مثال، اگر غذایی رو در شمال کشوردوست داشتین، می‌تونین نحوه‌ طبخش رو یاد بگیرین تا بخشی از احساساتی که در طول تعطیلات تجربه کردین رو دوباره تجربه کنین. به عبارت دیگه، گرینبرگ به عنوان یک روانشناس بالینی اشاره می‌کنه که یکی از مداخلات رفتاری می‌تونه شامل یادآوری لحظات آرام تعطیلات باشه و سعی کنین به یاد بیارین که زندگیتون توی اون سفرچطور متفاوت بوده.

شما تمام این جذابیت‌هایی که سفر درمغز شما ایجاد می‌کنه روخوندید و می دونید، وقتشه که چمدون‌ها رو بسته و شروع به سفری هیجان انگیز کنین!

اقامتگاه بومگردی اکولوژساسنگ با هدف بهبود روحیه به مردم و کمک به زندگی شادتر تاسیس شده. گسترش سفر تاثیرات فراوونی روی هر جامعه میگذاره و هر جامعه ای که مردم در اون بیشتر سفر کنن وضعیت روحی و روانی بهتری داره. هدف اقامتگاه بومگردی اکولوژ ساسنگ اینه که سفر در دسترس همه قرار بگیره و بتونه ساعات خوش و خاطره انگیزی برای شما عزیزان ایجاد کنه.

http://instagram.com/sasangecolodge

http://reserve.sasang.ir/booking.php

https://www.iranhotelonline.com/

https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g19414423-d19409920-Reviews-Sasang_Ecolodge-Sasang_Golestan_Province.html

https://foursquare.com/v/sasang-ecolodge/5b129304a6031c002cf4e8c8

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *