دسته‌ها

اتفاقات جدید در اکولوژ ساسنگ در راه است

با درود به همراهان گرامی اکولوژ ساسنگ

اقامتگاه بومگردی اکولوژ ساسنگ در راستای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از انتشار ویروس کووید-19 از ابتدای اسفند 98 تعطیل بوده و همچنان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

در شرایط فعلی و در جهت استفاده از فرصت پیش آمده، اکولوژ ساسنگ در راستای افزایش سطح رفاه و آسایش میهمانان و همچنین ارتقاء سطح ایمنی و کیفیت خدمات رسانی خود، تغییرات گسترده ای را در فضاهای عمومی و اتاق های مجموعه اکولوژ در دستور کار قرار داده است که به زودی و متعاقباً اطلاع رسانی کامل در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.

همچنین در جهت افزایش سهولت رزرو اقامت در اکولوژ ساسنگ سیستم رزرواسیون اینترنتی اختصاصی اکولوژ ساسنگ به زودی بر روی وب سایت مجموعه راه اندازی خواهد شد تا میهمانان گرانقدر در سریعترین زمان و هر ساعت شبانه روز امکان رزرو اقامت در اکولوژ ساسنگ را در دسترس داشته باشند.

باشگاه میهمانان اکولوژ ساسنگ نیز راه اندازی شده و شرایط عضویت و امکانات باشگاه از همین طریق به اطلاع میهمانان عزیز خواهد رسید.

شایان ذکر است بازگشایی مجدد اقامتگاه اکولوژ ساسنگ در آینده ای بسیار نزدیک و پس از کسب مجوز های لازم بهداشتی و اجرایی از سوی مراجع ذی ربط انجام خواهد شد که متعاقباً از طریق وبسایت و صفحات اجتماعی مجموعه به اطلاع عموم خواهد رسید.

به امید دیدار هرچه سریعتر شما

روابط عمومی اقامتگاه بوم گردی اکولوژ ساسنگ

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.